-
ADVERTISING & PR Рекламна діяльність
Компанія «Комінфо» надає повний комплекс рекламних послуг: від розробки ідеї та стратегії просування компанії, товару та послуги, до її реалізації.
Підготовкою рекламних матеріалів їх виробництвом займається творча команда талановитих фахівців.Розміщення рекламних матеріалів у ЗМІ при проведенні комплексних рекламних кампаній відбувається за системою «open book», при якій по запиту замовника компанія отримує можливості для розміщення від ЗМІ з максимальною агентською знижкою, та за цією ціною проводить розміщення. Замовник дану послугу сплачує в вигляді комісійної винагороди 15% від суми замовлення. При цьому всю роботу по взаємодії зі ЗМІ проводить компанія «Комінфо».
Будучи ексклюзивним медіаселером: ТЦ «ЦУМ», «Клініка Сімейної Медицини», «Будинок побуту», Гранд готель «Україна», Готель «Асторія», Готель «Європейський» та інші, компанія «Комінфо» може запропонувати вигідні умови розміщення на рекламних конструкціях представлених об’єктів, а також провести промо-заходи на їх територіях. Всі представлені об’єкти розташовані в центрі Дніпра, та мають великий потік відвідувачів сегментованих по цільовим аудиторіям.
Основні напрямки PR-діяльності:
1. Формування, підтримування, посилення, корегування іміджу фірми.
2. Розробка системи прийомів та методів, направлених на поліпшення взаєморозуміння між фірмою та її цільовими аудиторіями, забезпечення підтримки діяльності фірми зі сторони різних цільових аудиторій.
3. Реалізація заходів, направлених на усунення комунікативних бар’єрів, заважаючих розповсюдженню інформації про фірму, та лишніх перешкод, виникаючих в процесі комунікації фірми та її цільових аудиторій (наприклад, шкідливі плітки, стійкі негативні стереотипи і т.і.).
4. Розробка системи комунікативних заходів з подолання кризових наслідків та конфліктних ситуацій.
5. Постійне відслідковування комунікаційного середовища всередені фірми, розробка заходів з контролю та оптимізації.
6. Паблісіті (створення рекламної популярності).
7. Підтримка постійних відношень зі ЗМІ – двосторонніх, обопільнокорисних, доброзичливих – з метою управління інформацією та конструювання новин.
Прийоми:
— організація прес-конференцій та брифінгів з новинних подій;
— підготовка новинних повідомлень та інформаційних пакетів для преси (спеціалізованої, суспільно-політичної та іншої);
— розсилка прес-релізів у ЗМІ;
— виробництво за участю фірми теле- та радіорепортажів, написання статей про фірму, та її співробітників у сфері діяльності;
— організація інтервью з керівництвом, співробітниками та клієнтами фірми;
— організація інформаційних поїздок журналістів;
— встановлення та підтримка особистих контактів зі співробітниками ЗМІ.Важливою особливістю правильно організованого піару є те, що ця робота спрямована не стільки на миттєвий результат, а більш за все на досягнення довгострокових переваг. Наприклад, комерційний PR приносить результати у вигляді підписаних контрактів, урядових пільг, нових інвестицій та т.і. через тривалий час після проведення кампаній, формуючих «гарний» імідж фірми.



























Комментарии закрыты.